AVON PARFÜM -- TODAY . TOMORROW . ALWAYS

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sizlere, çok fazla severek kullandığım, Avon'un bir parfümünü tanıtacağım.

Benim alerjim olduğu için her parfümü rahatlıkla kullanamıyorum. Ve bu nedenle de bir parfüm alırken. Ya da parfümümü değiştirmek istediğim zaman, çok araştırıyorum ve birebir kokusunu test etmem gerekiyor. Çok ağır kokulu parfümleri sevmiyorum. Ve beni çok rahatsız ediyor. Daha hafif, fresh, ve çiçek kokulu parfümleri seviyorum.

İşte, Bu parfüm her yönü ile beni tamamlıyor. Bu muhteşem parfümün ismi,
"TODAY . Tomorrow . Always ."

(Today modelinin yüzü ünlü sinema yıldızı Salma Hayek'tir. İçeriğinde ilginç ve egzotik, tropikal çiçekler bulunan koku kompozisyonu içerisinde frezya ve kaktüs barındırır. Bu ferahlatıcı notalar ile başlayan parfüm içeriğinde alt notalarda gül suyu , sandal ağacı , sedir , misk ile kadifemsi notalar barındırır. Avon Today bayan parfümü 2005 FiFi ödül kazanmış bir üründür. Parfüm piyasaya sunulmaya 2004 yılında başlatıldı.) Avon'un açıklamasıyla.

Ben genellikle bu parfümü, sıran kıyafetlerde pek fazla kullanmıyorum. Kendimi özel hissettiren şık veya şık sportif kıyafetleri giydiğim zaman, bu parfümü kullanıyorum. Bazen de sadece kendimi özel hissetmek için bu parfümü kullanıyorum.

Yani çok muhteşem hisler veren bir parfüm bu.

Bu parfümü sadece iki yıldır kullanıyorum. Ama en son bu parfümü aldığım zaman, çok güzel bir hediye paketi ve içerisinde Avon'un losyon hediyesi ile geldi bu paket bana. Avon bazen böyle çok tatlı jestler yapabiliyor, müşterilerine.

Size de bu Avon'un kullandığım parfümü, ve bana gelen, tatlı hediye paketini göstermek istiyorum.


Hello friends,

Today, I'm going to introduce you to a perfume of Avon that I use very much.

I can't use every perfume because I'm allergic. And therefore when buying a perfume. Or when I want to change my perfume, I do a lot of research and I need to test the odor. I don't like heavy perfumed scents. And it bothers me. I love lighter, fresh, and floral fragrances.

Here, this perfume complements me with every aspect. The name of this magnificent perfume,
"TODAY. Tomorrow. Always."

(Today's face is famous movie star Salma Hayek. It contains freesia and cactus in its fragrance composition with interesting and exotic tropical flowers. This perfume starts with refreshing notes and contains lower notes of rose water, sandalwood, cedar, musk and velvety notes. Avon Today women's fragrance is a 2005 FiFi award - winning product launched in 2004.) Avon's statement.

I don't usually use this perfume in ordinary clothing. I use this perfume when I wear stylish or stylish sporty clothes that make me feel special. Sometimes I just use this perfume to make me feel special.

So this is a perfume that gives a very wonderful feeling.

I've only been using this perfume for two years. But the last time I bought this perfume, it came with a very nice gift package and Avon's lotion gift. Avon can sometimes make such sweet gestures to his customers.

And I want to show you this Avon perfume I used, and the sweet gift that came to me.













Yorumlar

  1. Bu parfümü ben de severek kullanıyorum losyonu ile birlikte güzel bir seçim yapmışsın❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli görüşünüz için. Hem parfümü hem losyonu severek kullanıyorum <3
      Losyonu yaz aylarında büyük bir kurtarıcı gibi, çok muhteşem birşey,
      Bu parfümün devamı gibi niteliğinde, bunun Forever versiyonu da çıkmış.
      Ben parfümleri denemeden alamıyorum alerjimden dolayı,
      O yüzden parfümcümde bu Forever versiyonunu olan parfümü de denemeyi düşünüyorum ;)

      Sil

Yorum Gönder