LİMON AĞACI CAFE

Merhaba Arkadaşlar,

Bugün sizlere, her zaman gitmekten keyif aldığım, bir kafeyi tanıtacağım.

Bu kafe, Kızılay merkezde bulunan, Kızılay Alışveriş Merkezinde, bir rooftop cafe. Alışveriş merkezinin en üst katında bulunuyor. Girişteki kafe değil. İkinci kafe, Limon Ağacı Cafe.

Kafe üç bölümden oluşuyor.

İlk Bölüm: Standart, alışveriş merkezi ortak kullanım alanı, sandalye ve masalardan da anlaşılıyor, bu ortak kullanım alanı.

İkinci Bölüm: Gayet nezih görünümde ve rahat, kafe iç tasarımı.

Üçüncü Bölümde: Kafe'nin manzaralı kısmı, Ankara manzarasını çatıdan izlemek için, çok muhteşem bir yer. Tabii ki, kafenin manzaralı kısmı olduğu için, herkes orada oturmak istiyor. Bu nedenle de, manzaralı kısım, her zaman dolu oluyor.

Eğer tesadüfen boş bir yer bulup oturduysanız, şanslısınız demektir. Ben bu resimleri çekeceğim gün manzaralı kısım dolu olduğu için manzara resmini alamadım. Kafe'nin ikinci kısmında oturdum, ikinci kısmını da ben çok sevdiğim için, gayet keyifli bir gün geçirdim.

Buraya gelen insanlardan, çoğunluğu, yurt dışından gelen öğrenciler, yurt dışından işi ile ilgili çalışmaya gelen insanlar ve turistler, tabii ki, Türkler de Limon Ağacı Cafe'ye çok geliyor ama; çoğunlukla turistler geliyor.

Evet, size çalışan kişilerden biraz bahsedeyim. Çalışan kişiler, gayet kibar ve yardım sever kişiler. Çok yoğun olmadıkları zaman size her konuda anında yardımcı oluyorlar. Ama eğer kafe kalabalık ise, biraz beklemeniz gerekiyor.

Ben Limon Ağacı Cafe'ye, en son Ağustos ayının başında gittim. Bu arada bu kafe de, atıştırmalık yiyecekler mevcut. Çeşitli tatlılar var. Dondurma çeşitleri var. Sıcak ve soğuk içecekler var. Çayları çok güzel. Ben her mekanın çayını sevmem. Ama bu kafenin çayını çok seviyorum.

Ben Limon Ağacı Cafe'ye en son gittiğim zaman;
Patatesli Gözleme ve çay istedim. 
Sonrasında, tekrar bir çay daha aldım ve soğuk bir içecek içtim. 
Toplamda sadece 22,5 TL. ödedim.

Fiyatları çok uygun. Ama sadece bir ay önce böyleydi. 
Piyasanın, tümüne gelen son zamlardan sonra, eminim Limon Ağacı Cafe'nin de fiyat listesi değişmiştir. Bunu göz önünde bulundurarak bu Kafe'ye gidin.








Her gününüz bir önceki günden daha iyi olsun.



Hello Friends,

Today I will introduce to you a cafe, which I always enjoy going to.

This café is located in Kızılay, Kızılay Alışveriş Merkezi, a rooftop cafe. It is located on the top floor of the shopping center. It's not the cafe on the first. Second cafe, Limon Ağacı Cafe.

The café consists of three parts.

First Section: Standard, shopping mall common area, chairs and tables, this common area.

Part Two: Pretty decent and comfortable, cafe interior design.

In The Third Part: The part of the cafe with a view is a great place to watch the Ankara view from the roof. Of course, everyone wants to sit there because it's the part of the café with a view. For this reason, the scenic part is always full.

If you have found an empty place by chance, you are in luck. I didn't get the landscape picture because the scenic part was full the day I would take these pictures. I sat in the second part of the café, and I had a very pleasant day because I love the second part cafe too.

Most of the people who come here come from abroad, students from abroad, people who come to work from abroad, and tourists, of course Turks also come to Limon Ağacı Cafe; mostly tourists are coming.

Yeah, I mean a little bit of people working for you. The people working are very kind and helpful people. When they are not too busy, they help you instantly in every way. But if the cafe is crowded, you need to wait a bit.

I went to Limon Ağacı Cafe last August at the beginning of the month. By the way, this café also has snacks. There are various sweets. There are ice cream varieties. There are hot and cold drinks. The teas are very nice. I do not like the tea of ​​every place. But I love this cup of tea.

When I last went to Limon Ağacı Cafe;
I wanted Potato Gözleme and Tea.
After that, I took another cup of tea and drank a cold drink.
Only 22,5 TL. in total. I paid.

The prices are very affordable. But it was just a month ago.
After the recent upsurge in the market, I am sure that the price list of Limon Ağacı Cafe has also changed. Go to this cafe with that in mind.








                                  Every day, from the previous day, be a better day.

Yorumlar

  1. Merhaba Nilay Hanim,

    Cafemizle ilgili yazinizi keyifle okuduk. Tesekkur ederiz. Agustos ayindan bu yana salonda ve terasta yenilikler yaptik. Fiyatlarimiz hala ayni, arttırmadık. Ancak yeni yilda bazi urunlerin fiyatlari cok az miktarda artacak.

    Umarim bizi tekrar ziyaret edersiniz. Gorusmek dilegiyle.

    Saygilar,
    Yilmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğiniz detaylı güncel bilgiler için çok teşekkür ederim.
      Bu benim, ve benim blog sayfamdaki okuyucular içinde çok yararlı bilgiler.
      Cafeniz, Ben ve benim çevremdeki kişilerin sevdiği bir mekan.

      Tabii tekrar ziyaret edeceğim Cafenizi.

      Başarılarınızın devamını dilerim.

      Sil

Yorum Gönder