AŞİYAN KAHVECİSİ

Merhaba Arkadaşlar,

2018 Yılı, Eylül ayının başlarında, keşfettiğim, bir Cafe'yi size tanıtacağım.

Hamamönü içerisinde dolaşırken, Aşiyan Kahvecisi isimli yeni bir kafenin açılmış olduğunu gördüm. Ve nasıl bir kafe olduğunu merak ettim. Hemen içeriye girdim.

O gün bir çok yer gezdiğim için, yorulmuştum ve hemen bir yemek yemek istedim. Menülerinde güzel yemekler vardı. Ben "Kiremitte Köfte" yemeği tercih ettim.

Yeni bir yer olmasına rağmen çok güzel bir yemek yedim.

Servisi biraz zayıf, ve ben bunu yetkili kişiye söylediğim zaman, hemen bu sorunu düzelttiler. Ve uyardığım için teşekkür ettiler. Ve yetkili kişinin bana söylediği; "Yeni bir yer olduğumuz için, çalışanlarımız, yeni adapte oluyorlar. Her uyarınız bizim için çok önemli. Bu şekilde eksikliklerimizi gideriyoruz. Teşekkür ederiz." dediler.

Bu kafe, çok yönlü bir kafe. İsterseniz toplu şekilde arkadaşlarınız ile keyifli toplantılarınızı burada rahatlıkla yapabilirsiniz. İsterseniz yemekli iş toplantılarınızı, burada yapabilirsiniz. Mezuniyet kutlaması; söz, nişan kutlamalarını burada yapabilirsiniz.

Kafenin bir tarafı; tam bir cafe dizaynı. Kafenin diğer tarafı. Özel kutlamalar için ayrılmış, açık bahçe dizaynı. Şeklinde tasarlanmış.

Sıcak, keyifli bir mekan.












Hello Friends,

In the beginning of September 2018, I will introduce you to a Cafe I discovered.

Wandering around Hamamönü, I saw a new cafe called Aşiyan Kahvecisi And I wondered what kind of cafe it was. I just stepped in.

Since I visited many places that day, I was tired and wanted to eat immediately. The menus had nice meals. I preferred "Meatballs on the tile".

Although it was a new place, we had a very nice meal.

The service was a bit weak, and when I told the person in charge, they fixed this problem right away. And they thanked him for warning me. And the authorized person said to me; "Because we are a new place, our employees are adapting newly. Every warning is very important to us. In this way, we are eliminating our shortcomings. Thank you." they said.

This cafe is a versatile cafe. If you want, you can make your meetings easily with your friends in a collective way. If you wish, you can do your business meetings here. Graduation celebration; you can make your engagement celebrations here.

One side of the cafe; full cafe design. The other side of the café. Outdoor garden design dedicated to special celebrations. Designed in the form.

A warm, pleasant place.

Yorumlar