KIRMIZI LİMON

Merhaba Arkadaşlar,

10 Eylül benim için çok önemli, özel bir tarih. Annem ve babamın evlilik yıl dönümünün olduğu tarih.

Kırmızı Limon, annem ve babamın evlilik yıl dönümünü kutlamak için gittiğimiz, bir cafe. Ben uzun zamandır, Ankara Armada Alışveriş Merkezinin özel, manzaralı, lokanta kısmında, Ankara manzarasını seyrederek yemek, yemek istiyordum. Annem ve babam ile birlikte. Ve sonunda, annem ve babamın evlilik yıl dönümü kutlamasında, Ankara manzarasını izleyerek, yemek yedik. Çay ve kahvemizi içtik.

Armada Alışveriş Merkezi içerisinde, en üst katta lokantalar bölümünde görebilirsiniz, bu şirin ve nezih cafeyi.

Dekoru biraz romantik, bahar temalı, çok güzel bitkiler, çiçekler ile, oturma alanının çevresi süslenmiş, koltuklar, masalar, renkli ve çok şık.

Birde benim çok çok sevdiğim Palmiye Ağaçları ile lokantaların etrafı dekore edilmiş. Egzotik, sıcak bir görünüme sahip, bir cafe.

Bizim bu özel gün için tercih ettiğimiz yemek, "Karides Tava" 'ydı. Birçok tava yemeği çeşidi yedim. Farklı yapılmış, karides yemekleri ve salataları yedim. Ama şimdiye kadar "Karides Tava" yememiştim. İlk defa bu yemeği denedim. Çok çeşitli baharatlar ile hazırlanmış, bu karides tavayı, ben çok sevdim.

Umarım sizlerinde Kırmızı Limon cafeye giderek bu yemeği tattığınızda beğenirsiniz.

Cafe'nin müdürü, garsonları, aşçısı ile de konuştum. Ve onlarda seçtiğim yemek hakkında, cafe hakkında ne gerekiyorsa yardımcı oldular. Yani cafenin personeli de, güler yüzlü ve çalışkan kişiler.

Aşağıda sizler için, Kırmızı Limon cafenin görünümü, ve balkonundan görünen manzarasını, yediğim yemek, "Karides Tava" 'nın çektiğim resimlerini görebilirsiniz.

Armada AVM  Dumlupınar Blv.  B Blok  
6/181  Söğütözü /ANKARA
T: 0312 219 18 90














Hello Friends,

September 10 is very important for me, a special date. The date my mom and dad were married.

Kırmızı Limon is a cafe where we go to celebrate the anniversary of my parents' marriage. For a long time, I wanted to eat and watch the Ankara view of Ankara Armada Alışveriş Merkezi. Together with my parents. And finally, in the celebration of my parents' wedding anniversary, we had dinner with a view of Ankara. We drank tea and coffee.

Inside the Armada Alışveriş Merkezi, you can see in the restaurants section on the top floor, this cozy and decent cafe.

The decor is slightly romantic, with spring-themed, very beautiful plants, decorated with flowers, the area around the seating area, armchairs, tables, colorful and very stylish.

One of my very favorite Palm Trees is decorated with restaurants around. A cafe with exotic, warm appearance.

The food we prefer for this special day was the "Karides Tava". I've eaten many pans. Made different, I ate shrimp dishes and salads. But I've never had the "Karides Tava". I tried this dish for the first time. Crafted with a wide variety of spices, this shrimp pan, I loved it very much.

I hope you enjoy this meal when you go to Kırmızı Limon cafe.

I also spoke with the manager of the cafe, the waiters, the cook. And they've helped you with whatever you need about the cafe, about the food I chose. So the staff of the cafe are also friendly and hardworking.

Up to you can see the view of the Kırmızı Limon café, its view from the balcony, the food I eat, the pictures of the "Karides Tava".

Armada AVM  Dumlupınar Blv.  B Blok  
6/181  Söğütözü /ANKARA
T: 0312 219 18 90


Yorumlar

Yorum Gönder