PREFERENCE FOR PROM, GOLDEN ROSE PRODUCTS

Merhaba Arkadaşlar,

Uzun bir aradan sonra ben tekrar buradayım. Arka arkaya bazı sakatlıklar geçirdim. Ve ayrıca çözülmesi gereken bazı sorunlar vardı. Tanrı'ya şükür her şey yolunda. Ve şimdi ben tekrar buradayım.

8 Aralık 2018 tarihinde ben bir baloya davet edildim.

Ve ben bu baloya hazırlanırken, her zaman olduğu gibi, makyaj malzemesi olarak Golden Rose tercih ettim. Ve ilk defa Balo da denediğim,

Golden Rose /
Maskara olarak; Smokey Lashes Mascara
Ve Kullandığım Lipstick de; Longstay Liquid Matte Lipstick

Benim gözlerimde ve kirpik diplerinde, alerjim olduğu için dönem dönem bu alerji artabiliyor ben de; bunun için, satıcının bana tavsiyesi ile, önerdiği, Smokey Lashes Mascara'dan aldım. Ve çok memnun kaldım.

Ayrıca benim gibi ruj yerine Lipstick size de seviyorsanız, Longstay Liquid Matte Lipstick, ben çok beğendim.

Smokey Lashes Mascara:
Daha dolgun ve hacimli, yoğun siyah kirpikler için. Smokey Mascara çabuk kuruyan, bulaşma yapmayan geliştirilmiş formülü ve yepyeni fiber fırçası ile kirpiklerinize daha dolgun, daha uzun ve belirgin bir görünüm kazandırır. Yoğun siyah rengi ile dumanlı (smokey) göz makyajınızı tamamlar, gün boyu göz alıcı ve derin bakışlar yaratmanızı sağlar.

Longstay Liquid Matte Lipstick:
Golden Rose’dan yoğun renk veren, mat ve kalıcı mükemmel bir likit ruj serisi. Sürüldükten kısa bir süre sonra matlaşarak kurur ve dudağa sabitlenir. Vitamin E ve Avokado yağı içeren formülü dudaklarınızı kurutmaz. Ağırlık hissi yaratmadan, gün boyu kalıcılığını korur ve bulaşma yapmaz. Yumuşak, kremsi yapısı ve esnek aplikatörü ile kolayca uygulanır. Kuruma süresini beklerken dudaklarınızı kapatmayınız.

Ayrıca, bu önemli; Bu alacağınız Lipstickler şişesinde gördüğünüzden farklı bir renk olarak görünüyor. Ama dudağınıza sürdüğünüz zaman, ve biraz dudağınızda kuruduğu zaman, biraz daha koyulaşıyor. Ve isiminden de anlaşılacağı üzere mat bir lipstick olduğu için, kuruyunca matlaşıyor. Ama çok uzun kalıcılık sağlıyor. Bu Lipstickler ile daha ışıltılı görüneceksiniz.




Hello Friends,



After a long break, I'm back here. I've had some injuries in a row. And there were also some problems that needed to be solved. Thank God everything is fine. And now I'm here again.


On December 8, 2018 I was invited to a prom.

And as I was preparing for this prom, I always chose Golden Rose as the makeup. And the first time I tried at Prom,

Golden Rose /
As mascara; Smokey Lashes Mascara
And the Lipstick I use; Longstay Liquid Matte Lipstick

In my eyes and at the bottom of the eyelashes, I am allergic from time to time because I am allergic; For this, I bought Smokey Lashes Mascara, which the seller recommended to me. And I'm very pleased.

Also if you like with brush Lipstick instead of Lipstick like me, Longstay Liquid Matte Lipstick, I liked it very much.

Smokey Lashes Mascara:
For fuller, more intense black eyelashes. Smokey Mascara gives your eyelashes a fuller, longer and distinctive appearance with its quick drying, non-smearing improved formula and brand new fiber brush. Complement your smokey eye makeup with intense black color, it allows you to create eye-catching and deep looks all day long.

Longstay Liquid Matte Lipstick:
A perfect range of matte and lasting liquid lipsticks from Golden Rose giving intense color. Shortly after it dries, it dries and is fixed to the lip. It contains vitamin E and avocado oil and does not dry your lips. It maintains its permanence throughout the day without creating a feeling of weight and does not infect. It is easily applied with its soft, creamy structure and flexible applicator. Don't cover your lips while waiting for drying time.

Also, this is important; This looks like a different color than the one you see in the Lipstick bottle. But when you put it on your lip, and it dries a little on your lip, it gets darker. And as its name suggests, it's a matte lipstick, so it dulls when it dries. But it provides long lasting. With these lipsticks you will look more glittering.












Yorumlar