GÖNÜL KAHVESİ -- PENDİK MARİNA

Selam Arkadaşlar,

İki aydır, ailem ile beraber, ev taşıma süreci ile uğraşıyordum. Hemen hemen yeni eve yerleştik.

Sizlere, bugün Mart ayında, İstanbul'a gittiğim zaman, Pendik'i biraz gezerken, dinlenmek için gittiğim, bir cafe'yi sizlere tanıtacağım.

İstanbul'a gittiğim zaman, Marmara Denizini ya da İstanbul Boğazını gören bir sahilde yürümeyi, ve sonrasında bu manzaraya karşı, çay, ya da kahve içmeyi çok seviyorum.

Pendik'e ilk defa gittiğim için; Pendik sahil yolunu ilk defa gezecektim. Bir tane bayanın tarifi ile, Pendik sahil yoluna gittim. Ama karşıma çıkan, yeşil bir sahil yolu değildi. Kocaman, yüksek yol boyunca uzayan bir duvar sahil yolu boyunca vardı. Ben Marmara Denizini görmeyi düşünürken, yüksek büyük duvarlarla karşılaşmak benim için çok büyük hayal kırıklığı olmuştu.

Ama 4 buçuk saat tren yolculuğundan sonra, İstanbul'a gelmişim. Deniz kenarında, bir çay ya da kahve içmeden dönmek istemiyordum. Her ne kadar yorgun olsam da, vazgeçmedim. O sahil yolundaki, denizi engelleyen yüksek duvarların bitiş noktasına kadar, yürüdüm.

O denizin kenarındaki duvarlı yol o kadar uzundu ki, artık çok fazla yorulmuştum. Hala o yol bitmeyecek, düşünmeye başlamıştım. En sonunda, o yoldan geçen bir kişiye sordum. 

"Bu yakınlarda, denizi gören, dinlenebileceğimiz, bir cafe var mı?"

Adam:
"Evet!! Evet!! Buraya çok yakın. 100 metre ileride, açık bir çarşı var. O çarşının içerisinde de, birçok cafe var. Oraya gidebilirsiniz."

Dedi, cafe'lere giden yolu sorduğum adam.

Neyse, açık çarşıya geldim. Biraz cafe'ler arasında ilerledikten sonra, tamamen Marina'ya bakan bir kafe gördüm.

Kafenin ismi, Gönül Kahvesi.
Kafe 3 bölümden oluşuyor.
İç mekan (Sigara içilmeyen kısım), katlamalı camlı iç mekan (Sigara içilen kısım) marinayı görüyor, asma katlı dış kısım, marinayı tamamen görüyor.

Ben Gönül Kahvesi'nde, Marina'yı seyreden; katlamalı camlı iç mekanda oturdum; bir tatlı yedim. İki ya da üç bardak çay içtim.
Gönül Kahvesi'nde yediğim tatlı, çok taze ve çok güzel bir tatlıydı. Çaylarını da çok beğendim.
Tatlının ve çayın fiyatını hatırlayamıyorum. Ama çok makul bir fiyattı.
Herkesin bütçesine uyabilecek bir fiyatı vardı.

Garsonlar ve işletmeci, çok nazik ve nezaketle ilgileniyorlar, müşterilerle.

Ve bu arada Gönül Kahvesi Türkiye'de zincir şeklinde açılan kafelerden birisi. Türkiye'nin bir çok şehrinde, Gönül Kahvesi adıyla ismini duyurmuş bir işletme.

Ben çok sevdim, Gönül Kahvesi cafe'sini. Eğer sizde, İstanbul Pendik Marina taraflarına, yolunuz düşerse, Gönül Kahvesi'ne uğrayabilirsiniz.

Telefon Numarası:
+905396643292
Instagram:
@gonulkahvesipendikmarina











Hi friends,

For two months, my family and I have been dealing with the process of moving house. We almost settled in the new house.

Today; in March, when I went to Istanbul, while visiting Pendik for a while; To relax, I went, I will introduce all of you to a cafe.

When I go to Istanbul, I love walking on a beach that overlooks the Marmara Sea or the Bosphorus Strait, and then I love to drink tea or coffee against this view.

For the first time I went to Pendik; I was going to visit Pendik coast road for the first time. I went to Pendik coast road with one lady's recipe. But it wasn't a green promenade. There was a wall stretching along the huge, high road along the coastal path. While I was thinking of seeing the Marmara Sea, it was very disappointing for me to encounter high walls.

But after 4 and a half hours train ride, I came to Istanbul. We didn't want to return by the sea, without drinking a tea or coffee. Although I'm tired, I didn't give up. I walked up that coastal path to the end of the high walls blocking the sea.

The walled path by that sea was so long that I was too tired. I was still thinking that way wouldn't end. Finally, I asked a person who passed by.

"Is there a café nearby, where we can relax and see the sea?"

A Man:
"Yes !! Yes !! Very close here. There is an open market 100 meters away. Within that market there are many cafes. You can go there."

He said the guy, me; I asked, for the road to the cafes.

Anyway, I came to the open market. After going through some cafes, I saw a café that completely overlooks the Marina.

The name of the café is Gönül Kahvesi.
The cafe consists of 3 sections.
Interior (non-smoking), folded-glass interior (smoking), seeing marina, mezzanine exterior, full view of the marina.

I watched Marina at Gönül Kahvesi; I sat in the folded glass interior place; I ate a dessert. I had two or three cups of tea.
The dessert I ate at Gönül Kahvesi was very fresh and very nice. I also liked their tea.
I can't remember the price of dessert and tea. But the price was very reasonable.
Everybody had a price to fit their budget.

The waiters and the manager are very kind and courteous, dealing with customers.

And meanwhile Gönül Kahvesi chain as one of the cafes opened in Turkey. Turkey's many cities, the company has made a name with the name Gönül Kahvesi.

I liked it very much, Gönül Kahvesi cafe. If you, Istanbul Pendik Marina sides, if your way falls, you can stop by Gönül Kahvesi.

Phone number:
+905396643292

Instagram:

@gonulkahvesipendikmarina

Yorumlar