PARİS FASHION WEEK SS22 -- DIOR

 


Merhaba Arkadaşlar,


Neredeyse, bir buçuk sene aradan sonra tekrar buradayım.

Henüz 6 Ekim günü biten Paris Fashion Week SS22 gözlemlerimi sizlerle paylaşacağım.

Hadi ilk Dior ile başlayalım.


Dior,

Dior'un fotoğraflarındaki muhteşem design'ları sadece sizlere yorumlayacağım.

Dior'un videoları da sizin bu muhteşem SS22 Collecion'u tamamen sizlere göstermek için buraya ekliyorum.


Bu üç tasarıma da bayıldım. Bu yanlış bilmiyorsam, kırışmayan kumaş cinsinden yapılmış bu tasarımlar. Siyah takım ile kullanılan çantayı sevdim. Ama aklıma bu kıyafete uyacak başka çanta modelleri de geliyor, küçüklü büyüklü, ama siyah renkte olan çanta modelleri ile de bence bu kombin güzel olur düşünüyorum.


Bu üç tasarımı da çok sevdim. Ama ten rengi bluz ile etek kombininde ben sadece eteği çok sevdim. Ten rengi bluzu sevmedim. Yoksa ben eteği çok sevdim.


Ayakkabı hariç, bu tasarımın kumaşından tutunda, kesim şekli, dikimi, modeli, çanta seçimine kadar, çok muhteşem.


Bu elbisenin tasarımını çok sevdim, çok sade görünüyor ama eteğindeki renkli kumaşlar ile tasarım hareketlenmiş ve tasarıma aynı zamanda canlılık katmış.


Bu tasarımı en ince detayına kadar kusursuz buldum. Ve Tepeden tırnağa bu kombine bayıldım. Bu eteğindeki yırtmaç tarzı pile çok hoş ve havalı görünüyor. Özellikle, çizmeyi çok çok sevdim.


Bu yeşil renkli tasarımın kolları her ne kadar biraz bilekten yukarıda kısa dursa da çok da fazla göze batmıyor. Ceketin kolları ister uzun olsun, ister kısa olsun nasıl olursa olsun her türlü çok şık görünür bu tasarım.


Bu tasarımın her detayına, duruşuna çok çok bayıldım. Bol ceketi bir kemer yardımıyla büzerek, bel oyuntusu kazandırılmasına kibar, şık göz alıcı görünmesine, bayıldım. O ceketin altında kibar bir etek gibi görünen şort olduğu göze batmayan, bu mini turuncu şortu da ayrıca çok sevdim. Çantaya gelince, bu tasarıma bu çanta değişik bir hava katmış. Ama başka turuncu veya siyah renkli ya da bu çantanın rengi gibi turuncu siyah karışık renkli bir başka model çanta da olabilirdi.


Bu tasarım hakkında hiçbir yorum yapmayacağım, çünkü tek kelime ile bu tasarım "KUSURSUZ".
(Sarı parlak rengine zaten batıldım.)



Zaten mavi rengi benim favori rengimdir. Bu tasarımın da her detayını çok çok sevdim.
Çizmeler Hariç. Çizme Detayı biraz sönük kalmış.
Kumaşın deri parçalarla birleşimi, deseni; Ceketin içindeki parlak kumaştan mavi şortu ve gömleği çok çok sevdim. Mavi çanta detayı olsa da olur. Olmasa da olur sorun değil.


Fıstık yeşili kaplan desenli tasarım. Farklı ve değişik tarz da bir tasarım.
Çok fazla detaya inmeye gerek yok. Ben bu tasarımı tepeden tırnağa çok beğendim.


Ben bu tasarıma, ben bu tasarımın her detayına, rahat ve sportif görünüşüne, havalı görünüşüne, tasarımın kumaşının kesiliş biçimine, renklerine, desenlerine, altına seçilen ayakkabının rengi ve kıyafetle olan uyumuna, her detayına bayıldım.


Bu dore renkli çok zevkli hareketli tasarım gece elbisesini zarif ayakkabısıyla beraber çok şık ve mükemmel buldum.


Öndeki yeşil ve arkadaki mavi eteği tül detaylı elbise tasarımı hem canlı renklerini çok sevdim.
Hem de tatlı bir şıklıkta zarif görünümünü kesimini çok çok sevdim.
Ama bu iki tasarımın altına giyilen ayakkabı seçimlerini hiç sevmedim.


Yanlış bilmiyorsam monitör kertenkelesi deseni oluyor bu sanırım. Monitör kertenkele desenli turuncu mavi renk yoğunluğunda etek, beyaz gömlek tasarım çok zevkli ve şık görünüyor. Ben bu tasarımı da çok çok sevdim.




Dior,
Dior Markasını ve tasarımlarını her zaman çok çok sevmişimdir. Tabii Ki, şunu da belitmek isiyorum, Her markanın sevmediğim tasarımları da içlerinde olabiliyor. Ama çoğunluğu baz alarak bu yorumu yapıyorum.

Ve Dior, her zaman olduğu gibi, SS22 sezon tasarımında da çok çok başarılı tasarımlar yaratmış.

Çok Çok Tebrik Ediyorum Tasarımcı Maria Grazia Chiuri Ve Tüm Dior Ekibini.

Yorumlar