PARK CAFE DİDİM (AYDIN)

Merhaba Arkadaşlar,

Bundan tam olarak iki ay önce, ağustos ayında, tatil için gittiğim, Aydın şehri - Didim-Altınkum'da, Park Cafe Didim isminde bir cafe'yi deneme şansım oldu.

Edindiğim bilgilere göre, bu Park Cafe Didim'in sahibi, yıllarca Didim'de bir çok muhteşem inşaatlar yapmış; evler ve iş merkezleri yapmış, Diyarbakırlı bir iş adamına ait bir cafe.

Bu cafe, başka cafelerden farklı. Deniz seviyesinden 20 metre yükseklikte. Ağaçlar içerisinde, tamamen açık bir alanda olan bir cafe.

Park Cafe Didim'in girişinde; lokma tatlısı yapan bir kişi; kebap yapan başka bir kişi; ve kumda Türk Kahvesi yapan bir kişi var.

Park Cafe Didim'in içerisinde işletme sahiplerine ait iki katlı bir bina var. Bu bina içerisinde müşteriler oturmuyor. Buraya gelen müşteriler, açık alanda, Park konseptli, masa ve sandalyelerde oturuyorlar.

Bu kısım sadece cafe bölümü olduğu için, burada sadece içecek türleri içilebiliyor.

Burada akşam 20:30-21:00 gibi canlı müzik başlıyor. Ve müzisyenler konservatuvarda okuyan, farklı illerde konserler veren yeni sanatçılar. Her tarz Türk müziği söylüyorlar. Ve gece Park Cafe Didim müziği dinlemeye gelen, pistte dans etmeye gelen müşteriler tarafından çok kalabalık oluyor.

Bir de Park Cafe Didim'in, oturmaktan keyif aldığım, eşsiz deniz manzaralı, denizin ay ışığı ile parladığı kısmı var. Ve Didimin belli bir kısmını, denize yansıyan ışıklarını buradan görebiliyorsunuz. Ben Park Cafe Didim'e gittiğim zamanlar, hiç iç kısımda oturmadım. Park Cafe Didim'in eşsiz, büyülü, gece deniz, ay, ve Didim manzarasını gören kısımda oturdum. Hem içeceğimi içtim, hem de canlı müziğin keyfini almış oldum.

Bir de Park Cafe Didim'in gündüzleri gidilen Plaj kısmı var. Bir merdiven ile aşağıya iniliyor ve şezlonglara ulaşıyorsunuz. Oradan rahatlıkla denize girebiliyorsunuz.

Şezlongların bir kaç adım ötesinde, bir de Park Cafe Didim'in sahiplerine ait restoran var. İsterseniz orada, eşsiz deniz manzarası eşliğinde, yemeğinizi keyif ile yiyebilirsiniz.

Fiyatlara gelince; fiyatları normal seviyede.






















Hello Friends,


Exactly two months ago, in August, I went to the resort, Muğla city - Didim-Altınkum, Park Cafe I had a chance to try a cafe called Didim.

According to my information, the owner of this Park Cafe Didim, has made many magnificent construction in Didim for many years; a cafe belonging to a businessman from Diyarbakır a businessman who built houses and business centers.

This cafe is different from other cafes. 20 meters above sea level. A cafe with trees in a completely open area.

At the entrance of Park Cafe Didim; a person making a Lokma Tatlısı; another person engaged in kebab; and there is a person who makes Turkish Coffee over the sand.

There is a two-storey building owned by business owners in Park Cafe Didim. Customers are not sitting in this building. Customers who come here, outdoor, Park concept, sitting in tables and chairs.

Since this section has only a cafe section, only drink types can be served here.

Live music starts here from 20:30 to 21:00. And the musicians are new artists who study in the conservatory and give concerts in different cities. They say every style of Turkish music. And at night the Park Cafe is very crowded by customers who come to listen to Didim music and come to dance on the track.

There is also the part of Park Cafe Didim, where I enjoy sitting, with the unique sea view and the sea shining through the moonlight. And you can see a certain part of DİDİM, the light reflected in the sea from here. When I went to Park Cafe Didim, I never sat in the interior. Park Cafe Didim's unique, magical, night sea, moon, and I sat in the view of the view of Didim. I've had both my cold drink drinked and live music listened.

There is also Park Cafe Didim's a Beach Cafe in Didim. You go downstairs with a staircase and step out the sun loungers. You can easily swim from there.

A few steps away from the sun loungers, there is also a restaurant owned by Park Cafe Didim. If you want, you can enjoy your meal with a unique view of the sea.

As for prices; prices are normal.

Yorumlar